Ömür

Susarak geçmiyor.. Konuşarakta anlatamıyorsun bazı şeyleri .
Reklam
Sen benim olamadıklarım ol İyi ol mesale Mutlu ol,Huzurlu ol ve seni bana sevdirene emanet ol...🥀
Derler ki:Tendeki yaraya merhem bulunur, Candaki yaranın dermanı başka
Kimse kimseyi unutamaz.Sadece acısına, yokluğuna alışır. İyi geceler uzaktaki yakınım..
Herşey yolunda gitseydi seninle yaşayıp seninle ölmek isterdim.
Reklam