Ömür

Seni hiç kimse sevemez ,ben var olduğum sürece. Ben kimseyi sevemem , sen var olduğun sürece..
Reklam
00:00
Kalbime eğilip dedim ki : Her acı geçicidir. İyileşeceğiz..
Bence dünyanın en kötü hissi, birisi için sandığın kadar önemli olmadığını anladığın ve onu bu kadar umursadığın için aptal gibi hissettiğin zamandır.
Sen doğru sevgi ile sevilmiş yanlış insandın
İnsan sevdiğini görünce, Bitermiş dertleri.. Peki ya derdi sevdiği olunca , Nasıl geçecek..