Ömür

Hiçbir şeye küsmedim , hiçbir şeyden vazgeçmedim ama hevesim vardı bir zamanlar. Işıl ışıl koşardım herşeye , Şimdi öyle birisi yok . Herşeye taş duvarım ...
Reklam
Seni göremiyorum, seni duyamıyorum diye seni sevmekten vazgeçtim sanıyorsun. Sessiz sedasız seninle yaşlanıyorum.
Tövbe etmeye Kıyamadığım Tek günahımdın.
İnsan kum saati değildir ki Alt-üst edince yeniden başlasın hayat . insan her gün biraz daha tükenir . Ve bir daha asla eskisi gibi olmaz .
Bazı vadalar seçim değil çaresizliktendir...
Reklam