Ömür

Eğer ki aşk ;
Nefsimi terbiye edip Sadakatle sevmek ise ... Aldığım her nefes helal sana. Tertemiz sev! Varsın uzaktan uzağa olsun ..
Reklam
Neyim olursan ol
Sakın hayal kırıklığım olma, Orası çok kalabalık tanıyamam seni
Herşey geçici değildir.Bazı duygular derindir..
En çok ta
Kaderime küskünüm beni bu hayatı yaşamaya mecbur bıraktığı için..
Aşk'a en çok "özlemek" yakışıyor...
Reklam