Ömür

Öyle çok özledim ki, şimdi gözlerin gülerek bana baksa küçük çocuk gibi ağlarım. Öyle çok tütüyorsun ki kalbimde.
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Söyle şimdi
Ben miyim geceleri uyumayan,yoksa sen misin geceleri olmayan .Ben miyim sana hasret olan,yoksa sen misin beni kendine hasret bırakan..
Ne güzel söz
Ömrüm ömrüne adak,kokun tenime mühür olsun ...
Hep başkalarının mutluluğu için yaşadım.Belki de en büyük bencilliği kendime yapmışım
Güzellik baktığın şeyde değil, bakışında olmalı.Güzel olan, yüz gözünün gördüğü değil gönül gözüyle gördüğüdür.