Bu kitabın kurgusunu öyle çok beğendim ki daha ilk sayfalardan içine çekildim. Şiirsel ve fazla hayalperest oluşu yüzünden sıkılacağımı düşünüyordum ama beni hiç sıkmadı. Eğer şüphe duyuyorsanız fantastik kitap okumayı özlediğiniz bir günde, sakin kafayla bu kitaba başlayabilirsiniz.