Bu bir yıkılış değildi ama varoluşun da sebebiydi. Bu da mı yanılgıydı. Korkuyordum, yürüdüğüm bu yol o kadar tanıdık geliyordu ki ve ben halen daha korkuyordum. Var olmaktan değil! Tanıdığım bu yola yabancı olmamdan, avucumun içi gibi bildiğim yolu yürümekten ilk defa korkuyordum. Adımlarıma çıkan ufak çaplı taşlardan, ve camlardan korkuyordum.
Pençe- zehrapazarba