Zehra

Zehra
@vaeveronica
Ve o kız insanlara gülümserken günlüğüne acı dolu bakıyordu....
Bu bir yıkılış değildi ama varoluşun da sebebiydi. Bu da mı yanılgıydı. Korkuyordum, yürüdüğüm bu yol o kadar tanıdık geliyordu ki ve ben halen daha korkuyordum. Var olmaktan değil! Tanıdığım bu yola yabancı olmamdan, avucumun içi gibi bildiğim yolu yürümekten ilk defa korkuyordum. Adımlarıma çıkan ufak çaplı taşlardan, ve camlardan korkuyordum. Pençe- zehrapazarba
Reklam
Ah bebeğim ben hala deliyim
" hala yapıyorsun bunu" "Neyi?" "Başkaları üzülmesin diye kendini üzmeyi tercih ediyorsun"
Koparılan çiçeği suya koymak gibi gereksizdir kalbe sunulan özür
İçinize atmayın, İçinize ölüyor sonra
Reklam