Zehra

Zehra
@vaeveronica
Ve o kız insanlara gülümserken günlüğüne acı dolu bakıyordu....
Otobüsün sol camından manzarayı seyrederken , sağ camından kaçırdıklarımızdan ibarettir hayat
Reklam
Acımasız haksız olanlara da iyi davranır boyun eğersek Kötülere fırsat vermiş oluruz. Bu kez kötüler hiçbir şeyden korkmadıkları için iyi olmaya çalışmazlar gitgide daha kötü olurlar . bize yok yere vuranlara bizde var gücümüzle vurmalıyız inanıyorum ben buna hem öyle Yaman vurmalıyız ki o insana ders olsun da o işi bir daha yapmasın
Sayfa 82·Kitabı okuyor
Herkesle aran bozulabilir . Bazılarının kaybı bile iyi bile gelir. Ama kendinle aran hep iyi olsun. O bozulunca, herşey bozuluyor.
Just say" zaten Choi Hyun-wook değildi " and keep going
Keşke nedir Olric Hatalarımızdır efendim Çok mu hata yaptık Olric Keşke diyecek kadar efendim
Reklam