Acımasız haksız olanlara da iyi davranır boyun eğersek Kötülere fırsat vermiş oluruz. Bu kez kötüler hiçbir şeyden korkmadıkları için iyi olmaya çalışmazlar gitgide daha kötü olurlar . bize yok yere vuranlara bizde var gücümüzle vurmalıyız inanıyorum ben buna hem öyle Yaman vurmalıyız ki o insana ders olsun da o işi bir daha yapmasın