İnsan doğası işte böylesi kötü; en parlak yıldızların yüzeyinde bile lekeler vardır ve Bayan Scatchered'ün gözleri gibi gözler, sadece o minicik lekeleri görür; yıldızın parlaklığı karşısında kördür.
Normalde ilgimi çekmeyecek bir kitaptı açıkçası. Fakat bir okuma grubuyla birlikte okudum ve iyi ki okumuşum. İlk yüz sayfayı atlattıktan sonrası inanılmaz akıcıydı. Konu çok güzeldi. Kya karakteri çok güzel işlenmişti. Ve kitabın sonu harikaydı. Bu sene içinde okuduğum en güzel kitaplar arasına gireceğini biliyorum şimdiden.
Keyifli bir kitaptı. Cinsellik, alkol ve uyuşturucu güzellemeleri olmayan, yaşına uygun davranan karakterleri işleyen, oldukça akıcı ve içten bir üslup ile yazılmış bir kitaptı. Lavin karakterini severek okudum. Yazardan okuduğum ilk kitaptı, beğenmek beni mutlu etti.
Nefret Oyunu kadar sevemediğim ama yine de eğlenerek okuduğum bir kitaptı. Tom Valeska'yı sevdim. Geçmişe uzanan aşkı sevdim. Keyifli vakit geçirmek için tercih edilecekler listesinde.
En sevdiğim kitaplar sorulduğunda aklıma gelen ikinci kitap da Nun Masalları sanırım. Okuduğum dönemde beni çok etkilemiş olması bir kenara, sık sık tekrar raftan aldığım, altı çizili satırlarını okuduğum, hatta bazen derin bir iç çekip "Hattat beni anlamıyor, buna imkan da yok artık," diye içime işleyen cümleleri tekrar ettiğim bir kitap. Nazan hocamın beğenmediğim bir kitabı hiç olmadı. Ama benim için en özeli her daim Nun Masalları olacak gibi.
Nun MasallarıNazan Bekiroğlu · Timaş Yayınları · 20212,729 okunma
Cahit Zarifoğlu'nun şiiri benim için çok zor. Fakat kendisi gerek kişiliği, gerek duruşu, gerekse yazılarıyla çok sevdiğim bir yazar/şair. Henüz herhangi bir şiir kitabını bitirmeyi başaramamış olsam da Yaşamak isimli kitabı, bana en sevdiğim kitaplar sorulduğunda aklıma gelen üç kitaptan biri. Hatta sanırım ilki. Bu hesabı açtığımda da ilk olarak bu kitaptan bahsetmek istedim. Benim için çok özel. Eminim birçok kişi için de öyledir.