puhahaha

puhahaha
@varolussancilaricekiyorum
Bu hesap bilinçaltımın içindekilerini barındıran bir çöplüktür
hayatın toz pembe olamadığını anladığım o gün: bir temmuz gecesiydi
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
çocukluğum dair en sevgi dolu bakış: Büşra Uç'un bana bakışıydı
çocukluğuma dair hatırladığım en kötü anı: ilkokulun tümü olabilir Hasan Kılıçoğlunun korkunçluğu ve ailemin beni sevmeyip değersiz hisettirmesiydi.
çocukluğuma dair beni en mutlu ve huzurlu eden anı: ikindi vakti ölesiye oyun oynadıktan sonra Osman abinin bize verdiği sıcacık somun ekmeğini yiyerek gülüşmelerimzdi
çocukluğuma inicem sonra yavaş yavaş şimdiye doğru giderim