Müphem

Müphem
@vaveyla______
Yakında arkasından "çok da neşeli bir kızdı hiç beklemezdik "denilecek kişi
N.O.A
Yalnızlık hiçbir ağıtın anlatamadığı sessizlikti belkide, insanın omuzları ne için vardı tek bir el bile olmayacaksa!..söyleyin bana ben bu kadar görünmez miyim...
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Ağlamadan dillerim dolaşmadan yumruğum çözülmeden gecenin karşısında şafaktan utanmayıp utandırmadan aşkı üzerime yüreğimden başka muska takmadan konuşmak istiyorum. İsmet Özel
N.O
En sessiz limana yanaştırıyordu kalbini belki orda hayal kırıklığına, kötülüğe, acıya yer yoktur diye ama oda ne! Bir seyi unutuyordu ; insan en uçsuz bucaksız yerde de olsa acılarından kaçamazdı, düşünce girdabı insanı nereye giderse gitsin içine hapsederdi..
N.O
Sabahın bilmem kaçıydı Uyku haramdı gözlerine Bir sağa dönerdi bir sola Düşüncelerin acı sessizliğinde
Yaşanan hayat hayat mıdır ? Yaşamak istenilen hayat, yaşanmıyorsa o hayat yaşanmaya değer mıdır? Bir insan gülüyorsa mutlu mudur yoksa mutlu gözükmek isteyen bir obje mi? Mutluluk kolay elde edilen bir değer mıdır yoksa, çabanın bir hediyesi olarak insanın varlığına dikilen bir hissiyat mıdır? İsyan etmek intihar mı ister, imtihan mı? Sevmek için sevilmeyi, sevilmek için sevmeyi mi öğrendi insan ? Doğruyu yanlıştan ayırmak için kanunlara köle mi olmalı insan ? İnsan hep çabalamak zorunda mıdır, yoksa çabalamadan da huzuru hak eden bir birey olabilir mi? Büyümek yaşa bağlı olan bir süreç mıdır, yoksa yaşa bağlı olan zorluklardan bir kafes midir? Sende neyin cevabı sana uyan bir nedendir hangi sorunun varlığı seni sonuca ulaştıran bir aydınlanmadır Düşün derim