Vedat

Bir adam en çok sevgilisini, en iyi şekilde ailesini, en uzun da annesini sever. İrlanda Atasözü
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Düşen sütyen askın yok. Canını acıtan ağda, cımbız yok. Duştan sonra saatlerce uğraşacağın saçın yok. Karnında taşıyacağın bebek yok. Sancısını çekeceğin reglin yok. Cinsel ilişkiye girsen kaybedeceğin hiçbir şey yok. Tek başına gece dışarı çıksan laf atacak kimse yok. Şort giysen bakacak insan yok.. Altı üstü bir adam olacaksın. Onu da olamıyorsan geber daha iyi Okan Bayülgen
Hergün birşeyleri değiştirmekten bahsediyoruz Neden bugünden başlamiyoruz
1000Kitap
Seni beklemek, Ölümü beklemek gibi. Ölüm gelir elbet, Ya sen? Ahmet Arif
Sevmek...  "Sevmek" dedim.  "Yoluna ölmek " dedi. " Yol" dedim. "Alıp başını gitmek" dedi. "Gitmek" dedim. Bir"Ahh" çekip, "dostlarından ayrılmak " dedi. "Dost" dedim.  Durdu. Bana baktı. "dost " diye mırıldandı. " Yüreğime nasıl koysam bilemedigim" dedi. "Yurek" dedim. "Dünyaları içine sıgdıramadıgım" dedi. "Dünya"dedim. "Hayatin bir yüzü " dedi.  "Yüz" dedim. " Ardında ne gizli bilemedigim" dedi. "Giz" dedim.  " Hep çözmeye çalıştığım" dedi. " Çalışmak " dedim. " Bitmeyecek öykü " dedi. " Öykü" dedim. " Binlercesini içimde gizliyorum " dedi. " Gizlenmek" dedim. "Iste , herşeyin bitimi" dedi. " Şey " dedim. "Sevda" dedi. " Sevda" dedim.  "Peşinden kostuğum" dedi. " Koşmak " dedim.  "Hayat bir maraton" dedi.