Sevmek...
"Sevmek" dedim.
"Yoluna ölmek " dedi.
" Yol" dedim.
"Alıp başını gitmek" dedi.
"Gitmek" dedim.
Bir"Ahh" çekip, "dostlarından ayrılmak " dedi.
"Dost" dedim.
Durdu. Bana baktı. "dost " diye mırıldandı.
" Yüreğime nasıl koysam bilemedigim" dedi.
"Yurek" dedim.
"Dünyaları içine sıgdıramadıgım" dedi.
"Dünya"dedim.
"Hayatin bir yüzü " dedi.
"Yüz" dedim.
" Ardında ne gizli bilemedigim" dedi.
"Giz" dedim.
" Hep çözmeye çalıştığım" dedi.
" Çalışmak " dedim.
" Bitmeyecek öykü " dedi.
" Öykü" dedim.
" Binlercesini içimde gizliyorum " dedi.
" Gizlenmek" dedim.
"Iste , herşeyin bitimi" dedi.
" Şey " dedim.
"Sevda" dedi.
" Sevda" dedim.
"Peşinden kostuğum" dedi.
" Koşmak " dedim.
"Hayat bir maraton" dedi.