Bir şarkıya TaKıLıR, bütün gece BüYüLeNmiŞ gibi dinleriz. Ama sonra bir gece ŞaRkıLaR da biter. Şarkılarla birlikte bizi o VaKte kadar büyüleyen diğer şeylerde biter. SöyLeNmiŞ ve SöyLeNmeMiŞ her şey biter. Bütün bunlardan geriye ise biten her şeyin çınladığı bir SeSsiZliK kalır. Ama sonra o ÇınLaMa da biter. Ve insan orada kendi TüKeNiŞiNi görür. ÖlmeKteN daha beter bir şeydir bu. Ama BiTeRr!...