Bir şarkıya TaKıLıR, bütün gece BüYüLeNmiŞ gibi dinleriz. Ama sonra bir gece ŞaRkıLaR da biter. Şarkılarla birlikte bizi o VaKte kadar büyüleyen diğer şeylerde biter. SöyLeNmiŞ ve SöyLeNmeMiŞ her şey biter. Bütün bunlardan geriye ise biten her şeyin çınladığı bir SeSsiZliK kalır. Ama sonra o ÇınLaMa da biter. Ve insan orada kendi TüKeNiŞiNi görür. ÖlmeKteN daha beter bir şeydir bu. Ama BiTeRr!...
Ve kitap biterr.Aldım sarıldım kitabıma.Biraz bakıştım.Keşke bitirmeseydim dedim.Ya da henüz okumamış olmayı diledim.İçimin burukluğunu dindiremedim.İçimde bir sıkıntı Leyla ile Mecnun'u bitirince de böyle olmuştu.Halı yıkasak geçecek gibi.Ama şuan sadece pencere açabildim.Kitapla bir fotoğrafım bile var.Kitabım seni hep yanımda taşıyacağım.Bu akşam da yastığımın altına koyarım.100 sayfa daha eklenmesinin hayaliyle uyurum.:')
Reklam
Ve birinci sezon biterr .. la case de papel