Ben yenizelladalı bir kıza aşık oşdum oda bana daha sonra tekrar geldi förüştük. O ingiltereye gitti kibarca devam ettiremiyeceğimizi benim Türk ve müslüman olduğumu kendisinin yenizelandalı ve katolik olduğunu ve sevmeye devam edeceğini söyledi. Sorun Türk ve müslüman olmamız işte hepsi bu