Kırk yılda bir gibiyım
Mesela 4 dil biliyorum 5.üzerinde çalışıyorum iyi derecede psikoloji biliyorum tarih sosyoloji edebiyat hobim çok gezdim çok okudum hala okuyorum her konuda çok seçiciyim.
Ben yaklaşık 20 sene yazları deniz kıyısında bulundum 72 milleti de aksalarınıda öğrendim. Şimdi bakıyorum dillerini kültürlerini ülkelerini yaşayışlarını amaçlarını bilmeden koca koca adamlar bana batıyı anlatmaya çalışıyorlar batı insanı bireysel olarak iyidir fakat toplumsal olarak kötüdür bu yüzden ne amerika nede avrupada yaşamayı düşünmedim imkanlarım olduğu halde ben hancıyım yolcu değilim
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖