vefaefebulut

vefaefebulut
@vefaefeblt
Öğrenci
Ortaokul
Ankara
29 okur puanı
Aralık 2018 tarihinde katıldı
"KÜÇÜCÜK ÇOCUKLARA HER ŞEYİ NEDEN ANLATMAK GEREK?" Hakikaten de sevgili Portuga, bana her şeyi çok erken anlattılar Hoşça kal!
Sayfa 183·Kitabı okudu
Reklam
Bir şeylere inanmaya hazır olmadıkça her şeye baştan başlamak zordu
Sayfa 179·Kitabı okudu
"N'oldu, Zeze?" baksana gökyüzü ne güzel, masmavi, Bebek İsa senin için yapmış. Bugün bana kendisi söyledi... " Gökyüzünün benim için ne anlama geldiğini bilmiyordu
Sayfa 172·Kitabı okudu
Acı çekmek ne demekmiş asıl şimdi anlıyordum. Acı çekmek bayılana dek dayak yemek değildi. Ayaktaki cam kesiğine eczanede dikiş attırmak değildi. Asıl acı, kalbi baştan aşağı sancılara boğan, insana sırrını kimselere anlatmadan ölmeyi arzulatan bir şeydi. Kolları, başı hep dermansız bırakan, yastıkta öbür yana dönme isteğini bile söndüren şey.
Sayfa 169·Kitabı okudu
Dindinha bir seferinde mutluluğun "yüreğimizde parlayan bir güneş" olduğunu söylemişti. Güneş her şeyi mutlulukla aydınlatıyordu. Eğer bu doğruysa, her şeyi güzelleştiren şey göğsümde pırpır eden yüreğimdi...
Sayfa 148·Kitabı okudu