İlk olarak kitabın konusu tam anlatamayabilirim spsmosksks şimdi Pen diye bir kadın var ve sevgilisi Lukas bunlar liseden itibaren sevgililer. Ama Pen ve Lukas birbirine uymuyor. Pen, daha özgür olmak istiyor, başkalarıyla flört etmek istiyor. Zaten aralarındaki bağ travma sebebi gibi yani en zor zamanlarında birbirilerinin yanında olmuşlar ve arkadaş ilişkisi var.
Sorun burada başlıyor. Pen, Scarlett’e Lukas ile birlikte ol diyor. Çünkü kendis ayrılıktan sonra gezip tozacak ve Lukas’ın evde kalıp kendini suçlamasını istemiyor. Pen’de vicdan azabı çekiyor çünkü kötü zamanlarda hep birlikte olmuşlar. Scarlett’e söyleme sebebi ise; Lukas’ın ilişki içinde sert sevmesi ve kendisi sevmediği için Lukas gibi sert seven biriyle olmasını istiyor.
Lukas ve Scarlett, sonra anlaşma vs imzalıyorlar. Kitabı genel anlamda sevdim, hatta akıcıydı. Booktok, erkek karakteri çok sevmiş ama ben KADINI aşırı sevdim. Çünkü o içinde yaşadığı duygular, hayatındaki karışıklıklar bana gerçekten çok geçti. Hani yaşadığı şeyleri hissettim ve o yüzden daha çok sevdim Lukas’ı da sevmedim değil, green flag Scarlett’in endişeli olduğu kısımlarda onun yanında olup sakinleştirmesi favorim Penn’i sonlara doğru sevmedim, aşırı sinir oldum. Kesinlikle HAKSIZDI!
Biraz daha ağır bir smut bekledim ancak öyle aşırı şeyler yoktu. O yüzden bence hassasiyeti olmayan herkes okuyabilir.
Yazarı zaten okuyan bilir, biraz fazla terim kullanıyor. Aslında yazdığı meslekleri ve sporları detaylı yazması güzel bir şey ancak ben sıkılıyorum spsmsld anlamıyorum spsmsld onun haricinde sevmediğim bir yer yoktu. Bence şans verilir, sinir bozan yerler var ama bu da bence kitabın akıcılaştırıyor…