yera

yera
@veilleeuse
İg: veilleeuse
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
7/10
İlk olarak kitabın konusu tam anlatamayabilirim spsmosksks şimdi Pen diye bir kadın var ve sevgilisi Lukas bunlar liseden itibaren sevgililer. Ama Pen ve Lukas birbirine uymuyor. Pen, daha özgür olmak istiyor, başkalarıyla flört etmek istiyor. Zaten aralarındaki bağ travma sebebi gibi yani en zor zamanlarında birbirilerinin yanında olmuşlar ve arkadaş ilişkisi var. Sorun burada başlıyor. Pen, Scarlett’e Lukas ile birlikte ol diyor. Çünkü kendis ayrılıktan sonra gezip tozacak ve Lukas’ın evde kalıp kendini suçlamasını istemiyor. Pen’de vicdan azabı çekiyor çünkü kötü zamanlarda hep birlikte olmuşlar. Scarlett’e söyleme sebebi ise; Lukas’ın ilişki içinde sert sevmesi ve kendisi sevmediği için Lukas gibi sert seven biriyle olmasını istiyor. Lukas ve Scarlett, sonra anlaşma vs imzalıyorlar. Kitabı genel anlamda sevdim, hatta akıcıydı. Booktok, erkek karakteri çok sevmiş ama ben KADINI aşırı sevdim. Çünkü o içinde yaşadığı duygular, hayatındaki karışıklıklar bana gerçekten çok geçti. Hani yaşadığı şeyleri hissettim ve o yüzden daha çok sevdim Lukas’ı da sevmedim değil, green flag Scarlett’in endişeli olduğu kısımlarda onun yanında olup sakinleştirmesi favorim Penn’i sonlara doğru sevmedim, aşırı sinir oldum. Kesinlikle HAKSIZDI! Biraz daha ağır bir smut bekledim ancak öyle aşırı şeyler yoktu. O yüzden bence hassasiyeti olmayan herkes okuyabilir. Yazarı zaten okuyan bilir, biraz fazla terim kullanıyor. Aslında yazdığı meslekleri ve sporları detaylı yazması güzel bir şey ancak ben sıkılıyorum spsmsld anlamıyorum spsmsld onun haricinde sevmediğim bir yer yoktu. Bence şans verilir, sinir bozan yerler var ama bu da bence kitabın akıcılaştırıyor…
Deep EndAli Hazelwood · Berkley · 202547 okunma

yera

, bir kitap okudu
8/10
·320 syf.·
2025 16. kitabı
Ana Huang
7.3/10 · 978 okunma
7/10
·528 syf.··
2025 13. kitabı
Evett, Wattpad okumayı sevenler için bence güzel bir kitaptı. Okurken keyif aldım ve hani sıkıldığım bir nokta olmadı. Kalem açısından, betimleme vardı. Bu betimleme biraz daha ağdalı şekildeydi, yani ben biraz daha düz betimleme seviyorum. O açıdan pek benlik değildi. Ama bu betimleme böyle aşırı sıkan ve boğan bir şekilde değildi. Kitaba odaklanabildim. Yine yine aynı şekilde puan kırma sebeplerimden birisi de; bazı diyaloglar arası edebi olması sosnızkxıx. Yani ben pek sevmiyorum, seven varsa bence kitaba baksın. Kitap, erkek karakterin bakış açısından başlıyor diyebilirim. Bu anlaşmalı evliliğin planlı olduğunu biz zaten başında görüyoruz ve cidden Elif’in de bunu sorgulaması hoşuma gitti. Hemen kabul etmemesi daha iyi sosmkzmdkd. Siraç, gerçekten Elif’e çok değer veriyor vr çokta seviyor ancak bazı planları yüzünden korkuyorum… ikinci kitapta ayrılık gelecek mi bilmiyorum ama Siraç’a da kıyamıyorum…. Elif’i sevdim zaten yani kendi tercihlerini korumaya çalışan birisi. Elif’i sevdim ama açıkçası duygularını biraz erken buldum ya da okurken o geçiş bana hızlı geldi. Aşık olma süresini daha detaylı okumak isterdim. Bir anda oldu gibi geldi bana. Diğer türlü aralarındaki aşk zaten… ikisinin de yaralı olduğu yerler var ve birbirlerini sarıyorlar özellikle de Elif, Siraç’a gerçekten çok iyi geliyor Siraç’da zaten bunu inkar etmiyor. Yetişkin içerik vardı Siraç, ellerini uzak tutamıyor spsmo. Genel anlamda çifti ve aralarındaki o bağı sevdim
MıhMehsa · Ephesus Yayınları · 0467 okunma