Veli Başak

Veli Başak
@velibasak21
İzmir"
Bir konu hakkında fikrinizi çok merak ediyorum. Bu aralar beni rahatsız eden bir durum var. Okuduğum kitapları, karakterleri ve olay örgüsünü unutuyorum maalesef. Bu da kendimi kötü hissettiriyor. Acaba kitaba gereken değeri vermedim mi ki unutuyorum böyle? Siz de bu şekilde unutmalar yaşıyor musunuz? 😅
Duygu ve Düşünce
Veli Başak isimli okura yanıt verildi
Veli Başak
Okur Düşünür belkide okuduğun kitap ilgini çekmemiştir değiştirmeyi dene
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bir konu hakkında fikrinizi çok merak ediyorum. Bu aralar beni rahatsız eden bir durum var. Okuduğum kitapları, karakterleri ve olay örgüsünü unutuyorum maalesef. Bu da kendimi kötü hissettiriyor. Acaba kitaba gereken değeri vermedim mi ki unutuyorum böyle? Siz de bu şekilde unutmalar yaşıyor musunuz? 😅
Duygu ve Düşünce
Veli Başak
Bir kaç gün kitap okumayı unutursan daha iyi olacak galiba