Emine

Emine
@velleyli
Pişman olmayacağım. Bir kadın ancak kendine saygı duyduğu sürece başkalarından saygı bekleyebilir, ancak kendine inandığı zaman başkaları da inanabilir ona...
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
"Geri dönersem, daha beter! Aynı korkunç yollardan bir kez daha geçmem gerekecek. Oysa ilerlersem, yolun düzelebileceği umudu var..."
Düşünebilmenin acı çekmek, kafalı olmanın mutsuz olmak demek olduğunu öğrendim. Acı, yaşamın tadı tuzudur, derler. Bence yaşamın tadı, tuzu mutluluk olmalı. Ve mutluluğun peşinden koşmak olmalı gerçek mutluluk.
Çektiğimiz bilincine acının ancak o acı bittikten sonra varırız ve büyük bir şaşkınlıkla nasıl dayanabildim böylesi bir cehennem azabına deriz derinliğinin.
Bir insanın bir başka insana, bir erkeğin bir kadına veya bir kadının bir erkeğe duyabileceği o gizemli coşku kadar kişi özgürlüğünü tehdit eden başka bir şey yok yer yüzünde. Hiçbir bağ, zincir ya da demir parmaklık böylesine kesin bir kölelik içinde tutamaz seni ve derin bir umursamazlığa da sürükleyemez. Kadınla erkek arasında aşk dedikleri bir mevsim gibidir. Ve bu mevsim çiçeklenme döneminde nasıl bir yeşillikler şöleniyse, solma döneminde de bir yığın çürüyen yapraktan başka bir şey değildir.