m

ne yaparsam yapayım, anladığın kadarım
İnsan vazgeçmesi gerektiğini ne zaman idrak ediyordu?
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
“Hak ettiğimiz ailelere doğmuyoruz” demişti Willem kafalarının çok güzel olduğu bir gün.

m

, bir kitap okudu
Puan vermedi·105 syf.·
5 günde okudu
·
Okunma: 08 Haziran 2025 01:36
·
2025 19. kitabı
Sait Faik Abasıyanık
7.7/10 · 9,1bin okunma
İnsanların hepsi kötüdür. Yaşamak boştur. Sevmek aptallıktır. . . Şudur, budur. Peki, bunlarla nasıl eğlenilir? Düşünün bakın. Her şeyin kolayını bulacaksınız. Ben en zorunu buldum: Ölüme çareyi! Ölmeyecekmiş gibi düşünüyorum, oluyor. Bir tecrübe edin. Demek ki bütün bu kötü düşüncelerden sonra taptaze, kahkahalı, mesut bir dünyaya varıyorsun. Demek yalnız hareket noktanda bedbinsin. Öyle ise mesele yok. Sen yine o eski adamsın. Kaygısız, şensin ... Hayır! Kötüden iyiye doğru seyahatimin sonunda kahveyi bırakıyor, yine ölümler, harpler, pahalılıklar, istikbal kaygıları ile sokaklardayımdır, üzülmeyin!
Sayfa 44·Kitabı okudu