v

Puan vermedi·528 syf.··
2024 19. kitabı
Anlatım biçimi baya kötüydü yani okumakta zorlanıyordunuz Onun haricinde güzeldi sonu çok hoşuma gitti baya ağladım yazar baya hüsrana uğrattı keşke hazan daha olgun olsaydı ama yinede iyidi
SonatIşılsu Gültekin · İndigo Kitap · 20212,415 okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Puan vermedi·224 syf.··
2024 20. kitabı
Kitabın sıkıcı ama güzel olduğunu söyleyebilirim öncelikle. Biraz daha güzel olabilirdi ama yazar böyle tercih etmiş saygı duyarım ve geçerim sonu çok güzeldi baya hoşuma gitti bu yüzden okutur gibi tamamen size kalmış
Yere Yakın Yıldızlara UzakEmine Tavuz · Epsilon Yayınevi · 201915,3bin okunma
“ Bir ümidim yok, artık hiç bir şeyin değişmesine imkan yok…”
ben dünyadan ziyade kafamın içinde yaşayan bir insanım...
Bense bütün ömrüm boyunca insanlardan uzak kaldığım için ve onlar tarafından pek rahatsız edilmediğim için kimseye kızdığım yoktu...* beni kemiren sadece büyük bir yalnızlık hissiydi ve gene bu yalnızlığın tesiriyle , bana yakın olduğunu anladığım bi insana karşı birçok noktalarda kendimi