Anlatım biçimi baya kötüydü yani okumakta zorlanıyordunuz
Onun haricinde güzeldi sonu çok hoşuma gitti baya ağladım yazar baya hüsrana uğrattı keşke hazan daha olgun olsaydı ama yinede iyidi
SonatIşılsu Gültekin · İndigo Kitap · 20212,415 okunma
Kitabın sıkıcı ama güzel olduğunu söyleyebilirim öncelikle.
Biraz daha güzel olabilirdi ama yazar böyle tercih etmiş saygı duyarım ve geçerim sonu çok güzeldi baya hoşuma gitti bu yüzden okutur gibi tamamen size kalmış
Bense bütün ömrüm boyunca insanlardan uzak kaldığım için ve onlar tarafından pek rahatsız edilmediğim için kimseye kızdığım yoktu...* beni kemiren sadece büyük bir yalnızlık hissiydi ve gene bu yalnızlığın tesiriyle , bana yakın olduğunu anladığım bi insana karşı birçok noktalarda kendimi