Bazen yönümü kaybetmiş gibi hissediyorum.Eski hedefler artık işe yaramıyor, yeni hedefler icat etme hevesimi de kaybettim artık.Hayatımın akışını düşündüğümde aldatılmış ve tuzaga düşürülmüş gibi hissediyorum.Sanki biri bana ilahii bir şaka yapmış, sanki hayatımı yanlış bir melodiyle dans ederek geçirmişim gibi.
Tanrısızlığın özgürlüğünün verdiği heyecan ve zevki yaşamayı seçenlerdensiniz kendinizi en büyük acılara hazırlamalısınız. Bunların hepsi birbirine bağlı, ayrı ayrı tecrübe edilmezler!Daha az acı istiyorsanız stoacıların yaptığı gibi küçülmeli ve daha yüksek zevklerden vazgeçmelisiniz.