"Sen gördün mü hiç ölümü
Onu ben gördüm ve çok istedim
Bir leke gibi - karanlık -
Dünyaya getirdim ben ölümü,
Kendimle kendimi istediğim kadar
Çok istedim ölümü."
"Uçurumlar var, var uçurumlar diyorum
ben insanla insan arasında, kendiyle kendi arasında, kendiyle başkası arasında..
Böylece özleyebiliyoruz, kendimizi, başkalarını."
"Pek az zamanı kaldı bu zora koşulmuş bedenimin
Olduğum gibi ölmeliyim, olduğum gibi..
Tüy, kan ve hiçbir salgı düşünmeden
Kesmeliyim soluğunu doğmuş olmanın!"