Yaşamda yalnızca tek bir rolü oynamak, toplumda tek bir yer sahibi olmak, her şeyi aynı anlam yüklemek için insanın İflah olmaz bir Zavallı olması gerekir!
İnsanlar sadece kötü yazılmış kitaplarda iki kampa ayrılır ve asla bir araya gelmez. Gerçek yaşamda ise insanları bir araya getiren o kadar farklı bütünleşmeler olur ki!
Yaşamın kendisi, yaşam olgusu, yaşamın bereketi şakaya gelir şeyler degildir! O halde niye palyaçoluk yapıp yaşamı uyduruk şeylerle doldurup değiştiriyorlar.