veyselgüneş

veyselgüneş
@veysel63
Sen bana mı soruyorsun yalnızlığı sever misin diye? Ben ki; ‘çayı bile iki şekerli içerim, birlikte erisinler diye’.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Neyin var? “sorusuna,” Sen yoksun! ” diyesim var. Bildiğin gibi değil.
Mevsimin suçu yok. Yokluğun soğuk.
Üzülmem mi sanıyorsun yürek ağlar gözden önce.
Güldürmedin yüzümü, hep ağladı gözlerim... Ağlamak bir şey değil, yaktı beni sözlerin...