İnsanoğlunun ömrü iki kuşak ötesinin davranışlarına hayiflanmamasi için mı seksenli yaşlarla sınırlandırılmıstı acaba, örneğin bir dede, torununun çocuğunun mavi saçlarını ve sokakları ısıtan dev ufoları görüp üzülmesin diye? Kavramlar ve değerler ne büyük hızla değişiyordu.