Lucky

Lucky
@vipapron
Canı nereden yanıyorsa insan, oradan değişiyor.
Hediye gibi geldin, hoş geldin!
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
"Yapılan yanlışı unut, yapanı affet. Ama o yanlışların sana ne kaybettirdiğini, ne kazandırdığını asla unutma."
Bir insanı özlüyor olmanız, ona dönmeniz gerektiğini göstermez. Bazen özlemeniz gerekir. Bir sabah uyanıp özlemediğinizi fark edene kadar. Orhan Pamuk
Vedalar hep zor mu dur ? Yoksa zorlaştıran insanlar mıdır ?
Bir yol var ama her yerde tuzak Bir yol daha var, dönmek de yasak..
Bir şarkıyı başa sarıp tekrar tekrar dinliyorsan 0 başa sardığın şarkı değil hayallerindir İşte buda öyle bir şarkı youtube.com/watch?v=5z-j3_J...