Tanrı: Başka söyleyecek sözün yok mu bana? Hep yakınmak için mi gelişin senin? Başka doğru yok mu sence yeryüzünde?
Mephisto: Yok Tanrım gerçekten çok kötü orası hep. İçimi doğrar acılar içinde yüzen insanlar, üzmek gelmez benim elimden bile bu düşkünleri.