📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
o kadar güzeldi ki. popüler olan kitapları beğenmezdim ama bu harika ötesi. kitap kendimi bulmamı sağladı. takıntılı olduğum şeylerden kurtulmuş hissettim. sanki doktor Nietzscheyi değil de beni tedavi etti bu süreçte. harikaydı.
anlatım dili basit olduğu için iki günde bitirilecek bir kitap ama etkisi oldukça fazla diyebilirim. pişmanlıklar sayfasından çok etkilendim. ben de yapmayı düşünüyorum..