melike

melike
@vmelr
you’ve read this before , about 40 times ,i thought you said you didn’t read much , well what is much
Yıktığın hayat kendininki olsun daha iyi, Yıkmakla kazandığın şey kuşkulu bir mutluluksa
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Kendini boşuna harcamış olur insan, Dilediğine erer de sevinç duymazsa.

melike

, bir kitap okudu
Puan vermedi·154 syf.·
3 günde okudu
·
2022 82. kitabı
William Shakespeare
8.1/10 · 29,5bin okunma
Kendimi bilmemek daha iyi Ne yaptığımı bilmektense
Her şeyi yapmaya varım.Ondan ötesini yaptım mı , İnsan olmaktan çıkarım.