Kaç kere kanar insan aynı yerinden
Her defasında o kan pıhtısı
Oluk oluk akmaya hazırdır
Ben hazırım kanatabilirsiniz
Der gibi...
İnsan kendini anlatamamaktan yorulur mu ?
Defalarca , tane tane anlatıp
Anladığını söyleyip
Anlamadığını ispat eder mi ?
Davranışlarıyla...
Senin için önemli olan
Benim için nefestir
Ama benim
Söylediklerim
Ve
İstediklerim
Ne senin için ?
Eray.D
Hatırladığım kadarıyla annemle ilk defa görüntülü görüştüm bugün.
Görünce sevindi
Şaşırdı
Mutlu oldu birazda
Ama sonra anladı
Anne çünkü
Bilir , tanır
Yıllarca görmese bile
" Senin canın neye sıkkın"
Hiç anne iyiyim denilir
Ama onu kandıramazsın
O üstüne gelmese de
Derdi var
Sıkıntısı var der
İçine atar
Birde onu dert sahibi yaparız yani
Ömür bitiyor
Bir hiç gibi hemde
Yaşanılanlar hiç gibi.
Hiçbir şey çözümsüz değil
Buna bazen inanıyorum
Sorunda burda...
Eray.D
Geçmişi olmayan adam
Geçmişi olmayan kadın...
Herkesin var bir geçmişi
Ve çoğu acı veren cinsten
Kendi geçmişinde
Sevdiğin kadının ki de...
Geçmiş insana hiç yaşanmadığı hissi
Uyandırır bazen
Sözlerde kalan bir geçmiş
Bazen ise
Geleceğini bile yaralayan
Kanatan
Bir ağrı
Bir sızı
Paylaşmayı bırak
O hiç yaşanmamış hissi olan geçmiş
Bu kadar acıtabilir mi ?
Evet...
Senli olan her şey beni
Böyle yaralar
Kanatır
Acıtır
Eray.D
İmalı sözlerden de hoşlanmam; ikiyüzlülüğe de tenezzül etmem; iftiradan ve dedikodudan tiksinirim. Maskeyi sadece maskeli balolarda takarım, insanların arasında dolaşırken değil.