Eray.D

İnsan unutan bir varlıktır sözünü anımsadım Geçmiş fotoğraflarıma bakınca Beni gerçekten sevenleri hatırladım Ölüm anına en yakınken senin önüne atlayanları Ben yaşayacağımı yaşadım ,siz daha gençsiniz diyenleri Kendi kanından,canından daha samimi gelenleri O lanet olası günleri Gazileri,Şehitleri Elinden çok şey gelebilecekken bizi bizle bırakanları Devletin tüm olanakları kullanılıyor derken Dalga geçenleri Kanımızda,canımızda parmağı olanları Unutmadım Elimizden bir şey gelmedi Sadece Eray.D
1000Kitap
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Hoşçakal Yarım kalmışlara söylenir Gidenlere Bıraktıklarına Bıkanlara Yanlışlıkla hoşçakal dedin mi ? Hiç sevdiğine Yarınına ? Geleceğine ? Ömrüne? O kelimeyi okurken O acıyı hissettin mi mesela ? Ne yazdım ben dedin mi ? Ne demek hoşçakal Nereye gidiyoruz ? Neden bırakıyoruz böyle severken Bıktık mı gerçekten ? Sanırım on yıl kadar öncesinin şiiriydi bu Diyordu ki En büyük ihanet değil midir ? Aslında seni seveni ihtiyacı olanı Yüzüstü bırakıp gitmek Kendine iyi bak bir noktadır çogu zaman. Kendine iyi bak deme bana, Sadece kötülükler noktalansın isterim ben. Oysa sen iyisin… Sen gözümdeki ışık, dudağımdaki tebessüm, sen içimdeki sevinçssin. Sen hayatima renk katan, sen yüreğimdeki çarpıntı Sen hayatımdaki neşesin. Sen yolumu aydınlatan, sen dert ortağım, Sen gönül yoldaşım, sen bir tanesin.
Edebiyat
Sevmek o eşsiz duygu Umudun yok iken Küsmüş iken Bu yaştan sonra karşıma ne çıkacak ki Gibi düşüncelere boğar iken Kendimi Öyle böyle bir sevgi değil bu sefer ki Hemde bu yaştan sonra evet Ve bu sefer lafta değil gerçekten başka Değişime karşı olan beni Hayal kurmayan İstekleri , arzuları, heyecanları olmayanı Bambaşka yapacak kadar başka Merak etmiyor değil insan Bu kazanım Kalbim etkili mi ? Dua sebebi mi ? Bilmiyorum herhangisi ise Sonucu şu olmalı İnanıyorum Aynı kaderi yaşama nedenim Ortak hayat kurma sonucum Sen ol Hep ol... Eray.D
Edebiyat
Beklemenin güzel olacabileceğini Hiç düşünmemiştim İnan. İnsan her şeye istediği an ulaşmayı Elde etmeyi sever İster Cefa çekmeden Sıkıntı görmeden Düşmeden Üzülmeden Her şey kusursuz olsun ister. İnsan bu ya Sever , diler , ister, bekler... Ulaşamamanın tadına varın Kavuşamamanın özlemine Buluşamamanın hasretine Bir olduğunuzda anlayacaksınız Beklemenin ,sabrın , özlemin güzelliğine... Eray.D
Edebiyat
Bazen ne düşünüyorum biliyor musun? Sana söyleyecek tüm güzel kelimelerimin tükenmesini Korkuyorum bundan ötürü Yinelemekten, tekrarlamaktan korkuyorum. Ama tekrar düşünüyorum Yaşadıklarımın birebir aynısını yaşasak Daha farklı şeyler mi olsa hayatımızda demezsin. Bir daha düşünüyorum da Yinelemek bu kadar kötüyse Neden bilmem kaç defa sevdiğimizi söylüyoruz ve bekliyoruz... Eray.D
Edebiyat