Hoşçakal
Yarım kalmışlara söylenir
Gidenlere
Bıraktıklarına
Bıkanlara
Yanlışlıkla hoşçakal dedin mi ?
Hiç sevdiğine
Yarınına ?
Geleceğine ?
Ömrüne?
O kelimeyi okurken
O acıyı hissettin mi mesela ?
Ne yazdım ben dedin mi ?
Ne demek hoşçakal
Nereye gidiyoruz ?
Neden bırakıyoruz böyle severken
Bıktık mı gerçekten ?
Sanırım on yıl kadar öncesinin şiiriydi bu
Diyordu ki
En büyük ihanet değil midir ?
Aslında seni seveni ihtiyacı olanı
Yüzüstü bırakıp gitmek
Kendine iyi bak bir noktadır çogu zaman.
Kendine iyi bak deme bana,
Sadece kötülükler noktalansın isterim ben.
Oysa sen iyisin… Sen gözümdeki ışık, dudağımdaki tebessüm, sen içimdeki sevinçssin.
Sen hayatima renk katan, sen yüreğimdeki çarpıntı
Sen hayatımdaki neşesin.
Sen yolumu aydınlatan, sen dert ortağım,
Sen gönül yoldaşım, sen bir tanesin.