Kolay şeyler yaşamıyorum bu ara
Zorlukları yaşayan tek ben değilim
Bununda farkındayım
Boş kalınca, ayrı kalmak zorunda kalınca düşünmeden olmuyor
Çünkü seninle iken
Gün aydınken
Rüyadayım sanki düşüncelerim yok.
Ama yoksun ya ayrı kalıyoruz ya
O zaman yürek sıkıntım beni boğmaya başlıyor.
Ve ne yapacağım bilmiyorum
Yine modum düştü,içim burkuldu.
Düşünmemek mi mutluluk
Yoksa sevmek mi ölüm ?
Eray D