Sevgi veya saygı kazanmak zorunda değilsiniz, kendinizi tamamlanmış hissetmek ve iç huzur ve benlik saygısının anlamını bilmek için 1 numara olmak zorunda değilsiniz. Bu kendinizi iyi hissettirmiyor mu?
Kendime karşı, sevdiğim bir arkadaşıma davrandığım gibi daha nazik, coşkulu, kusurlarıma karşı hoşgörülü ve niteliklerimi takdir eder tarzda davranıyorum (davranacağım).
... Üçüncü sütuna etkinliği kiminle yaptığınızı kaydedin. Yalnız yaptıysanız bu sütuna "kendim" diye yazın. (Bu sözcük size hiçbir zaman tam anlamıyla yalnız kalmadığınızı, çünkü her zaman kendinizle beraber olduğunuzu hatırlatacaktır.)
Ancak kendinize şu soruları sorun: Charles Manson bile yaptığı veya söylediği bir şey için tamamen reddedilmediyse, herkes tarafından reddedilecek kadar kötü ne yapmış olabilirsiniz? Hala şu eşitliğe inanıyor musunuz, onay = değerlilik?