Kitabı çook sevdim fakatt ilk başlarda bi tık sıkıldım gibi oldu betimlemeler kitapta bence fazla galiba diyalog ağırlıklı sevdiğim için bi tık fazla geldi zaten alışıyorsunuz onun dışında gayet beğendim zelihaya ilk başlarda çok sinirlendim tamam bi adam öldürüldü bi tık drama queen di ama çok abarttı sonra kendini düzeltti ve sevmeye başladım