Kitabı çook sevdim fakatt ilk başlarda bi tık sıkıldım gibi oldu betimlemeler kitapta bence fazla galiba diyalog ağırlıklı sevdiğim için bi tık fazla geldi zaten alışıyorsunuz onun dışında gayet beğendim zelihaya ilk başlarda çok sinirlendim tamam bi adam öldürüldü bi tık drama queen di ama çok abarttı sonra kendini düzeltti ve sevmeye başladım
Kitap beni reading slumpa soktu ama yine de beğendim sonu zaten belliydi ama isimsize çok şaşırdım Eva bazen beni gıcık etti kitabın oyunu varmış şimdi onu oynicam ĞAĞPWODOLF
Selamm direkt kitaba geçicem öncelikle kitabı barut’un ağzından okumak zevkliydi kitabı beğendim ama bayıldım diyemicem tek kötü yanı Balkan Kızı kısmı kitabın sonuna doğru geldi keşke ortalara doğru falan olsaydı ama sorun değil beğendimm
Öncelikle Alice Feeney ’den okuduğum ilk kitap.Açıkçası kitabı başlarda biraz tuhaf bulmuştum ama çok hoşuma gitmişti tüm bu olanları yapanı çok merak ediyordum.İlk başlarda Cannor’un babası olduğunu düşündüm ki botlar (çamurlu olan)bunu gösteriyordu.Rose’dan da çok şüphelenmiştim ama sonradan onun da olabileceğini düşünmekten vazgeçtim.Tüm bunları yapan nine ve Trixie olduğunu öğrenince çok şaşırdım ama aklıma takılan çok şey oldu mesela madem Daisy hayaletti diğerleriyle nasıl konuştu özellikle miras açıklanacağında.Genel olarak kitap biraz karışık olsada beğendim ama sonu biraz daha farklı olabilirdi
Daisy DarkerAlice Feeney · Yabancı Yayınları · 20241,402 okunma