Mehmet ünal

Mehmet ünal
@welch
OKUMAK GİBİ YAZMAYI DA SEVENLER:)
Halkız işte...Türk halkı! Herkesin içinde vardır biraz ozanlık,biraz şairlik,biraz yazarlık... Manilerle buluşma iletisinin açılışına herkes davetlidir:) Daha önce de böyle bir etkinlik olmuştu,eğlenceli olacağını düşünüyorum. KURAL 1: Sadece dörtlüklerle,manilerle cevap verilebilir.Zaman zaman da dinlenme molası:)) KURAL 2: Mani sayımızı görebilmek için herkes ayrı ayrı yorumlara yazacaktır. :) UYARI:Yazmak isteyene her zaman aktif bir ileti olacağından bildirimlerden rahatsız olan ya da olabilecek arkadaşlar aman dikkat :))
Mehmet ünal
Beni okudugumda en çok etkileyecek kitap önerirmisiniz