İnsan kendi olmak istediği kişi olamadıktan sonra bu hayatı nereye koyar?
Oldukça önemli bir noktaya değiniyor aslında kitap ve oldukça vurucu noktaları da var fakat bazı noktalar üstünkörü kaldı benim için. Biraz daha derinlemesine işlenmesini isterdim. Önüme kakaolu kek koymuşlar ama daha bir dilim yemişken elimden geri almışlar gibi hissettirdi bu kitap beni.
Ölü Ozanlar DerneğiN. H. Kleinbaum · Bilge Kültür Sanat Yayınları · 202233,1bin okunma
"Hepimizin içinde büyük bir kabul görme ihtiyacı vardır, ama özgün ve farklı olan şeylerinize de güvenmek zorundasınız; tuhaf ya da rağbet görmeyen şeyler olsalar da."
"Tıp, hukuk, bankacılık -bunlar hayatı sürdürmek için gereklidir. Peki ya şiir, romantizm, aşk, güzellik? Bunlar ise uğruna hayatta kaldığımız şeylerdir!"