Gece Rüzgarının Emaresi

Gece Rüzgarının Emaresi
@wgrew_1
Hiçliklerin içinde dolanan bir ben...
Hayatımın özeti.

Seda

@Bidoludunya
·
Herkes tarafından sevildi. Kimse tarafından tanınmadı. Sonunda yalnız kaldı.
Sayfa 127·Kitabı okuyor
Alıntı
Reklam
-Aşk gerçek mi? +Kiminle yaşadığına bağlı...
Giden gitti, bir ben kaldım burada.
"Yıllar akıp gitmiş,habersizim ben Dostlar kaybolmuş bir bir,yalnızım ben Çok uzaklarda huzur,mutsuzum ben Giden gitti,bir ben kaldım burada." Mehmet AK
Emare...
"Her güzel şeyin bir sonu var" dediler "O son olamayacak kadar güzel..." dedim ama son oldu sonsuz oldu....