Kür Şad

Kür Şad
@whiteffect
Öd Tengri aysar, kişi oglı kop ölgeli törimiş. Omnes Vulnerant Ultima Necat
Şehitlerin Duası
Kız yavaş yavaş kalkıyor. Kararını vermiştir. Bu karar bütün fenalığına, çirkinliğine ve iğrençliğine rağmen yaşamak kararıdır. Çünkü hayat tatlı... Kendi koluna giren sarhoşa ürkek adımlarını uydurarak bilmediği karanlık bir sokağa doğru yürüyor... Ve tam bu sırada korkunç bir sağanak... Korkunç gök gürültüleri ve yıldırımlar... Bu bir fırtına mı? Hayır!.. Bu, iki şehidin ve sayısız şehitlerin isyanıdır... Şehitler ağlıyor... Biz yağmur sanıyoruz... Şehitler hıçkırıyor... Rüzgâr diyoruz... Şehitler haykırıyor... Fırtına zannediyoruz... Ve şehitlerin duasına da yıldırım adını veriyoruz...
Alıntı
Etimoloji Defteri
Mücellit Nedir ?
Şehitlerin Duası
Bir öksüzün gönlü için "yuva" erişilmez bir bahtiyarlık, uzak bir Kızıl Elma'dır.
Alıntı
Şehitleirn Duası
Ve kendisini düşüncelere kaptırdığı zaman tatlı ümitlere dalıyor. Ümit olmasa yaşanır mı ?
Alıntı
Ve... Yollar uzuyor. Çünkü yollar kahpedir. Yollar elemle uzar be sevinçle kısalır Hüseyin Nihâl Atsız Atsız Hikayeler
Alıntı