Tembellik ve korkaklık, insanların büyük bir kısmının doğayı yabancı yönetimlerden kurtardıktan sonra, yine de yaşamları boyunca neden ergin olmadan kaldıklarının ve kendilerini bazıları için vasi yerine koymanın ne kadar kolay olduğunun gerekçeleridir. Ergin olmama çok rahat bir şeydir.