Benzer konularda birçok romantik komedi filmi izlemişizdir. Amelia da tüm istediklerimi veren başroldü Hissettiği yalnızlık, ailesinden bile istediği desteği bulamaması, şöhretin içinde benliğini kaybetmesi ve kasabaya geldikten sonra yavaş yavaş kendini bulması… Klişe falan ama seviyorum
Noah ise tam bir küçük kasaba romantizmi karakteriydi. Halinden memnun, kasabasını seven ve her şeye burnunu soksalar bile herkesle iyi anlaşan, sert görünümlü yumuşak kalpli o kişi Noah’ın da kendi travmaları var ve hayatının olduğu şeklinden de mutlu.
Bu yüzden de kitaptaki ilişkinin veya karakterlerin karar vermesinin bu kadar uzun sürmesi beni rahatsız etmedi. Çok başka hayatlar yaşayan iki insan var. Birisi hayatından memnun ve ufak kasabasından ayrılmak istemiyor, diğeri ise dünyaca ünlü bir müzisyen. Hemen orta yol bulmaları veya Noah’ın körlemesine her şeye atlaması saçma olurdu
Kitapta tek sevmediğim şey en sonda her şeyi tatlıya bağlamak için Amelia ve annesinin ilişkisi ikisinden çok bağımsızlaştırılmıştı. İki tarafın da bu kadar ipleri başkasının eline vermesi saçmaydı yani ama neyse
Ayrıca kitapta son okuma yapılmamış gibi hissettim. Hatalar açısından son bir kez gözden geçirilebilirdi
Roma kasabası ve Noah’ın kız kardeşleri de çok tatlıydı. Evet her şeye karıştılar ama kasaba halkı da kız kardeşlerin de rahatsız edici bir tavrı yoktu. Okurken boğmuyorlardı.
Goodreads’te hepsinin kitabının olduğunu gördüm bakalım seri nasıl devam edecek