Karakterlere ısındığınız, onların yaşadıkları zorlukları ve sıkıntıları anladığınız güzel bir kitaptı.
Kitaptaki ilişki reelde slow burn, sanalda ise çok hızlı gelişmişti. Karakterlerin birbirlerini tanıdıkları için ilişkiyi gizli yaşaması başta mantıklıydı ve zaman atlamaları olduğu için okurken gözden kaçabiliyor ama 10 ay da saklanmaz yani.
Gerçek ortaya çıkınca da o kadar hiçbir şey olmadı ki neden gerilim yaptınız anlamadım
Akıcı ve güzel bir kitaptı ama yetişkin içerik çok yoğundu. Okuyacakların bilgisine