ölenle ölünmez diyor herkes.. peki ya onunla olan resimlere bakarken kalbimin çığlıklarını nasıl sustururum ben.. sen hiç toprağa görmerken bile yanında olamadığın can dostun oldu mu? olmadıysa konuşma! olmadıysa yorum yapma! vicdan azabımı anlamayazsın! yok bunun tesellisi geç kaldım!