sick at heart

sick at heart
Her şeyi bir hevesle isteriz, elde edince gideriz.
Gelgitli
Hadi söyle, sence ne be adam? Ne? Neden bir kadın her boş kaldığında 2015e gider? Neden 2015den kalma tonlarca mesajı silemez? Sen hiç sırasını ezberleyecek kadar okudun mu onca mesajı? .."Keşke ezberlemeseydim, bakmasaydım" dedim hem çok. Çünkü çok yandı canım. Artık gaddarsın veya çok acımasızsın denildiğini duyuyorum. Bana, evet hemde bana. Benim kadar hassas olan bir insana. Anla neler götürdün benden. Aslında benden beni aldın sen.. Benden bana gaddar, sinirli, biraz uykusuz ve içi kan ağlayan bir kız kaldı. Ben o kız ile bazen anlaşamıyorum. Sen gelme.. seninle de hiç anlaşamıyoruz! Hani ben birdim sen geldin biz olduk, ama ben gidince o bizden yanım alıp götürdüklerim yetmiyor ban yaşamak için. Rol kesiyorum ama bunu fark eden insanlar hayran oluyorlar bana biliyor musun? Komik buluyorum bunu. İnsanlar bu halimi çok aşırı güçlü buluyor.. Tabi geçe çöküşleri görmedikleri için onlara göre idol bir kızım. Terminatör kızım ben.. Hani Vedat Özkaya diyor ya "söyleyemem kanar dillerim" onlara yaralarımdan asla bahsedemem, daha çok kanarım..
İlişkiler
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Hatıralar, yaralardan bile daha uzun süre açık kalıyor.
Sinema
Seni ağlarken görsem dünyaları karşıma alırım ama sen onlar kalabalık diyerek onların yanına gidersin.
İlişkiler
İlk görüşte aşk var mı? Yoksa böyle bir duygu sadece bir hayal ürünü mü? Yazarların veya yönetmenlerin bilinç altlarından çıkan bir istek mı sadece.. Beynim, küçük dünyamın büyük sorunları ile o kadar sarılmış ki, sadece bakıyorum görmüyorum çevremde ki insanları. Kaçırıyor muyum acaba seni? Kaçırıyor muyum acaba aşkı? Kaçırıyor muyum acaba yaşımı? Kaçırıyor muyum acaba güzel olabilecek olan anılarımı?..
İlişkiler
Canın yanmış da ağlayamamış gibisin.
İlişkiler