sick at heart

sick at heart
Her şeyi bir hevesle isteriz, elde edince gideriz.
insan tanıdıkları ile değil, tanımadıkları ile konuşunca o hissettiği mutluluk değil "samimiyetin verdiği huzur"!
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
bu yüzyılın hastalığı gerçekten bu galiba! "bencillik" ya insanlar empati yapmayı unutmuş! sadece karşısındakinden bir şeyler bekliyor hiç kendine bakmıyor hemde hiç!! karşımdaki yapsın ben yapmasam da olur! hiç kendilerine bakmıyorlar. sinirden çatlayabilirim insanların anlayışsız hallerine tahammül yok ya yok kalmadı. kimliklere baksan adamlar 25-30 yaşında! birde hareketlere baksan. olay bitti! yaş, boy, kilo, maaş sadece rakam sadece hiçbir şey ifade etmiyor. olgunluğun kaç gram adam olduğunu kapasitesini gösteriyor!
boğaz turunda koltuk arkasına adını yazıp tarih atacak kadar çılgınca sevdin mi hiç?
-Bu hâlim ne olacak? "Rahmetimden umudunu kesme." | Zumer 53 -Çok zorluk çekiyorum. "Her zorluktan sonra bir kolaylık vardır." | İnşirâh 5 -Dayanamıyorum artık. "Ben sabredenlerle beraberim." | Bakara 153 -Çok huzursuzum. "Kalbin ancak beni anmakla huzur bulur." | Ra’d 28
Din
neden herkes çok depresif? çok mutsuz? sorun ne? neyimiz eksik bizim yada neyimiz fazla? ne olmadı? neden önceden insanlar huzur doluymuş da bizler böyle buruğuz? modernleşmeye uyumadı mı sevgiler .. uyamadı mı mutluluk..