bu yüzyılın hastalığı gerçekten bu galiba! "bencillik" ya insanlar empati yapmayı unutmuş! sadece karşısındakinden bir şeyler bekliyor hiç kendine bakmıyor hemde hiç!! karşımdaki yapsın ben yapmasam da olur! hiç kendilerine bakmıyorlar. sinirden çatlayabilirim insanların anlayışsız hallerine tahammül yok ya yok kalmadı. kimliklere baksan adamlar 25-30 yaşında! birde hareketlere baksan. olay bitti! yaş, boy, kilo, maaş sadece rakam sadece hiçbir şey ifade etmiyor. olgunluğun kaç gram adam olduğunu kapasitesini gösteriyor!