Gül

“Bir hikayenin içine yolculuk edebilirsiniz ama orada kalamayacağınızı kabul etmeniz gerekir.”
Reklam
“Eğer onu gerçekten seviyorsan bir yolunu bulursun.”
Sayfa 46
“ve bir kitabınız varsa asla yalnız kalmazsınız.”
Sayfa 39
Evimdeki ya da ofisimdeki kitaplıkta hayattayken birbirlerini sevmeyen yazarların kitaplarını yan yana koyuyor, uzaktan o zoraki birlikteliğe bakıp mutlu oluyordum.
Ama normal neydi? Kime hangi ölçütler doğrultusunda normal olma nişanı veriliyordu?
Reklam