Dilşah

"Yaşamanın benim için bir nedeni var ve nasılına da katlanabilirim."
Reklam
"Hayatını sahiplenmemek varlığının bir kaza olmasına izin vermektir."
"Bunalım öz farkındalığın bedelidir. Hayatınıza yeterince derinden bakacak olursanız çaresizliği her yerde bulursunuz."
"Nasıl ki kemikler, et parçaları, bağırsaklar ve kan damarları derinin altına gömülü olduğu için insan görüntüsü çekilir bir hal alıyorsa, ruhun heyecanları ve tutkuları da aynı şekilde hiçliğe gömülüdür; hiçlik, ruhun derisidir."
"Zamanın hapishanesinden kaçış yok muydu?"