Efruz Ela

#alıntı #1000Kitap
"Benim burada ne işim var?” diye düşündüğünüz oldu mu hiç?Bir labirentin içindeymişsiniz ve kaybolduğunuzdan eminmişsiniz de, her bir dönemeci kendiniz yarattığınız için bu tamamıyla sizin suçunuzmuş gibi hissettiğiniz? Üstelik dışarı çıkmanızı sağlayacak birçok yol olduğunu da biliyorsunuz çünkü labirentten çıkmayı başarmış, dışarıda gülüşüp oynayan insanların seslerini duyuyorsunuz. Çalı çitlerin arasından arada bir görüyorsunuz olanları.Yaprakların arasından gelip geçen şekiller halinde. Öyle mutlu görünüyorlar ki onlara değil, bu işi onlar gibi yapamadığınız için kendinize kızgınsınız.Oldu mu hiç? Yoksa bu labirentte kalan bir tek ben miyim?
Alıntı
Reklam
"Ölüme gidilmez. Ölüm sana gelir” Anlaşılan, Nora doğru dürüst ölmeyi bile beceremiyordu.Tanıdık bir histi bu. Hemen her bakımdan yetersiz olma hissi.Tamamlanmamış bir insan yapbozu.Yetersiz bir hayat ve yetersiz bir ölüm.
Alıntı
"Aşktan korkmak yaşamdan korkmaktır ve yaşamdan korkan herkes dörtte üç ölmüş demektir,"diye yazmıştı Bertnard Russel.
Sayfa 36·Kitabı okudu
Alıntı
"Zaman içinde mutlu anlar da acıya dönüşebiliyordu"
Sayfa 21·Kitabı okudu
Alıntı

Efruz Ela

, bir kitap okudu
10/10
·282 syf.·
2022 13. kitabı
Matt Haig
8.2/10 · 98,5bin okunma
Reklam